FRIENDS

Saturday, March 10, 2012

suka dan duka bersama si dia

Salam..Hey..Helloo.. :D
kau orang sihat?? alhamdulillah.. macam mane hari-hari korang??
seronok?? mesti laa kan.. yang masih sekolah tuu mesti best..
kan cuti.. panjang jugakk laa cuti..
masa cuti nie laa banyak sangat jemputan pergi kenduri kan??
jangan risau.. berat badan gerenti naik.. macam aku.. *sengih macam kerang busuk* ahaks!

Hari nie 10/03/2012, aku dapat satu jemputan kenduri kahwin.. 
kakak kepada Ashmawi berkahwin.. :)
Selamat Pengantin Baru..
seronok sangat sebab dapat pergi dengan si dia dan berjumpa dengan kawan-kawan yang lain..
tapii kan.. aku sedih sangat sebab tak dapat berjumpa dengan pengantin baruu.. :(
tak dapat laa nak bergambar dengan kaak tuu..mmmm..
tapi sempat jugak my 'husband' ambil gambar pelamin..

pelamin indah..
pelamin jaa?? orangnya?? tak jumpa orangnya..hehehe
sebenarnya 'dia' ajak aku bergambar atas pelamin tuhh..
tanakk laa... segan kott.. ramai mata-mata yang dok tengok nanti.. 
jadi pelamin nie jaa jadi santapan untuk kau orang.. maaf yaa.. 

Lepas jaa hantar 'dia' balik.. aku singgah satu tempat..
dimana aku dan 'dia' sering menghabiskan masa bersama.. :) *ayat mcm dalam novel tuhh*
sapa-sapa yang berada di kulim, mesti tahu..taman hi-tech.. 
tahu takk?? kalau tahu, angguk yee.. :)
marii sini aku kongsi dengan kau orang..

tempat kami lepakk..
 gambar kat atas nie lah tempat yang kami sukaa lepak..
tenang jaa.. dengar bunyi burung.. bunyi air.. bunyi kanak-kanak yg tengah main.. 
seronokk sangat..dekat taman nie lah aku cerita segala masalah aku dekat 'dia'.. 
mcm tuu jgk dengan diaa..


nie adalah salah satu pemandangan bilaa lepak kat pondok tuu..
sebenarnya banyak lagii aku tangkap..
tapi tenet lembab laa.. tahap tenukk dah..
kau orang tahu, masa aku pegi taman nie...
ramai gilaa pengantin baru tengah photoshoot..
cantikk..kalau tak aku nak join..
segann pulakk..hehehe..

kenangan terindah.. 
 haaa..nak tahu kenapa aku tulis kenangan terindah??
first time aku datang sini, aku tak pernah lintas titi tu..
aku takot reban.. sebab kayu dia macam tak kukuh dah..
tapii aku tengok orang lain relax jaa..
jadi masa dulu, aku datang dengan 'dia' kat taman nie..
aku nak jugakk lalu dekat titi tuh..macam best..
jdi aku mintak laa dia tolong temankan.. :)
mula-mula pijakk ok.. then aku buat relax..
kali kedua pijakk,sudah bunyi.. apalagi.. jerit!!
then dia pimpin tangan aku.. *so sweeet!
lintas laa pelan-pelan.. skang aku dah boleh jalan sendiri kat titi tuh..tengs awak!

playground nie aku yang punya..
 hehhe.. tadelah.. bukan aku punyaaa.. hak kerajaan laa.. blueekkk!!
tapi dekat gelungsur warna hijau 2, aku penah lepak sembang2 dengan diaa.. :)
tak pernah lupa tao..

aku dan dia..

nie titi yang lagi satu..
don't worry.. bukan kayu..heehe..aku sukaa..  :)
tapi satu jaa..bilaa orang lari atas titi nie.. macam kena gmpa bumi.. *gedebusshh
bergegar! hahahaha.. 
kami selalu duduk kat titi nie..
tengok pemandangan waktu petang dengan senja..
tambah-tambah time matahari terbenam..
fuhhhhh.. romantikk.. :)
cantikk kan bunga nie??
 hehehe..cantik kan-kan?? aku suka..aku pakai camera murah jaa..
tapi tak sangka nampak macam pakai DSLR.. perasan!
sajaa jaa nk share kat sini.. :)
'dia' and also 'mr.blanket'
nie baru first time letak gambar 'dia' kat sini..
gambar nie diambil sewaktu tiba di rumah mawi petang tadi...
kami pakai baju sama warna gituu.. sedondon.. *saja nk share..ahaks!
waaa..sedapp kn nasi tuh?? memang laa.. hehehe...
hey.. 'dia' nie aku sayaaaang sgt tao..
jgn kidnapped tao.. no no no.. :D
rasanya sampai kat sini dulu kisah aku dan dia..
tenet lambat jadi membantotkan ilham aku laa.. huhuhu..
duka??
hehehe..tade laa.. tajokk jaa lebihh.. :) muah muah muah!

Ringankan jari anda untuk menekan butang FOLLOW yaa..
membantu itu satu amalan.. :)
NANAFARISYA

No comments:

Post a Comment