FRIENDS

Sunday, March 11, 2012

hujan keindahan bagiku

Assalam.. olaaa! waahh..spanish plak..ngee.. :)
kat rumah kau orang hujan tak??
fuhhh.. kat kulim nie lebat sangat.. tapii hujan-hujan laa best..
tahu kenapa??
tidor sedapp ohh.. :) sejukk.. apalagi..selimut laa.. hehehe..

soo comell!! ada macam aku?? hehe..

tapi hari nie aku tak tidor laa.. aku keluar dengan 'dia'.. pegi berkelah.. :)
seronok.. hari nie hari last kami nak jumpa.. dia nak kerja dekat juru dah..
jadi baru jaa aku turun masok dalam air.. tak sampai lima minit dah hujann.. 
kalot laa takot baju tukar basah.. lepas jaa masukkan baju dalam beg plastik, aku ingat nak berendam balik..
tapii 'dia' tanak sebab dia takot sakit..
jadi kami pun balik.. :)
keluar jaa dari tempat tuhh..
tak hujan ponn.. 'dia' kata kat aku, Allah tak bagi kita mandi laa sayang..
aku gelak jaa..
kami salin baju dekat petronas jaa..

hujan itu rahmat
sampai kat satu tempat nie, hujan lebat balik.. habis basah kuyup...
kami naik moto jaa.. amik angin.. mana laa ada lesen keta lagi.. :( *sedihh
salin baju pun basah balikk.. then redahh jelaa.. :)
samapai jaa kat rumah 'dia', dia bagi aku bihun sup suruh bawa balik..
buah mempelam lagii tao..
my favourite.. :)
yummy3..

sampai rumah jaa.. aku mandi suma.. *takan nk bagitau secara terperinci..segann laa..
makan bihun sup..
then makan mempelam.. tengs awakk.. :)
macam tuu laa jaga bini.. hehehe..

yup.. i love him..
 i think that all for now.. i really miss him..
walaupun baruu berapa jam je..hehehe..
muah muah muah ! Assalam..

Ringankan jari anda untuk menekan butang FOLLOW yaa..
membantu itu satu amalan.. :)

NANAFARISYA

No comments:

Post a Comment