FRIENDS

Tuesday, March 6, 2012

nervous!

Salam..haaa..baca tak post aku semalam??
alaaaaaa..napa tak baca lg??
p baca balik.. *sumbat nasi bru tao
hehe..bilaa lagi nk manja2 kann??
sebenarnya..aku p interview td jam 2 petang..
masa makan kt rumah td..tak lalu..

macam muka aku tak??huhuhu..
nervous tak ira tempat jaa aku nie..
nk p interview jaa pon..bkn ada apa..
actually untk pengetahuan hampa, aku nie penakot ckit..
huhuh.. biasa laa.. 
tadi sampai jaa kat tmpt keja tuu, nampak member aku jaa.. isha..
macam biasa laa..
aku buat kepala kura2 aku..hehehe..
terjenguk2..
manager 2 belom sampai daa..
tunggu pnya tnggu, nampak jugak batang idung dia..

fuhh..putih..biasa laa cina.. hehehe.. 
aku pon berdiri tegak cam robot..perbetul tudung suma..
bia nmpk kemass dan comell :)
hehe..

simon : yaa..u nana yg kol i semalam?

nana : yee..saya nana yg kol u semalam..

simon : u sudah tulis no fon u ke??

nana : dah tulis.. nie..
(sepatah dia tnya.sepatah laa aku jawab)

nana : i tgh tnggu result spm..n i mungkin nk keja sini smpai i dpt twrn utk masuk mana2 U..

simon : ohh.. (dia mcm senyum semacm..menyampah) bila u mao kerja??

bukan ke aku yg ptt tnya??

nana : anytime!
fuhh..bunyi confident jaa.. :)
bagos nana.. good job!

simon : okayy.. nnt i kol u..bgtao bila strt kejaa..

nana : okayy..tengs mr simon..
(lemparkan senyuman yg iklas utk bakal boss aku)

aku pon blah laa..wtpe cegat lagi at c2..hehehe..
bukann aku dapat duit free.. :)   
 
   alaaaa..story aku bohsan laa..hmm..
sorry yaa kwn...
mybe sbb nie aku tak ramai yg follow..
i'm so sorry wt korang habis masa baca blog yg macam ikan masin nie.. 

sedihh.. :(
 
     
Ringankan jari anda utk menekan butang FOLLOW yaa..
membantu itu satu amalan.. :)

NANAFARISYA

No comments:

Post a Comment