FRIENDS

Monday, March 5, 2012

Penat laa..

Salam..huhuhu..penatnya!! membantu mama..
selekeh sgt2 time nie..

haa..cm baby nie laa comot aku..tp aku bkn keja mkn ok..



gmbar anak sapa laa aku curi nie..
tapi tapa..comel!
penat..tao wtpe?? pasangkan besi penyidai baju..:)
hehehe..trbongkok2 aku cari nut..bukan kacang..tp nut laa..hehehe..

nie laa nut yg aku ckpkan..aku tahu kwan aku suma bijak..:) *mulut laser
hahaha..sorry ye kwn..
aku tana jd hipokrit..juz be my self..jd aku nie maen lpas jee cakap..
maaf laa kalau ada yang terasa..
bab nie dah selesai kot.. hehehe..

sebenarnya esok 6/3/2012, aku nk pergi interview keja..
kedai kasut jaa..
utk sementara waktu nk tnggu dapat result and sementara nk masuk U..
doa2 laa aku dapat yaa..
kawan2 aku kn baik..kn3??
*merengek


haha..ngada..tua bangka pon nk merengek..
sori..aku sewel kejap..hahaha..
dah2..aku nak p mandi..busukk!!
sekian saja dari nana.. :)

Ringankan jari anda utk menekan butang FOLLOW yaa.. 
membantu itu satu amalan :)

NANAFARISYA

No comments:

Post a Comment