FRIENDS

Friday, March 2, 2012

aku cemburu dan cintakan dia..

Salam..olaaa..
title aku nie nmpk mcm nak perang n jiwang jaa kn??
tapi.. bukan pasal Mr. Blanket (nama samaran bg dia)..
jeng3..hehehe..jgn kalut.. relex2.. :)
 ok2..aku nk cita laa nie..cuba brsabar ckit.. *babab kang

tadi pada jam 10.30 minit malam..sedang aku asyk mmbaca novel 'Akhirnya Aku Kahwin' 
di atas tilamku yg begitu empuk dan lembut..ada seseorang sedang menyapa bapaku di ruang tamu..
''Assalamualaikum...''salam darinya diberi..aku yg kepoci dan bapaku serentak menjawab salamnya..
lalu aku bingkas pergi ke ruang tamu kerana aku telah lama tidak mendengar suaranya..rindu sgt pada
abangku yang sulung..hehehe..suspen je..abang aku laaa..
apa lagi..salam laa tgn dia..*kena hormat pada yg tua tao!
amacam??bole jd penulis novel tak?? ngee..*angan2 tinggi laaa..gayat!

back 2 my stori..ape yg aku cemburu sgt nie??
abg aku masuk laa bilik aku..kami kn rapat.. 
dengan perlahan,dia mengeluarkan sesuatu dari poket dia..
korang nk tao??

via HTC sensation XE
  nie haa yang aku cemburu dan cinta sgt 2..
fon nie..ya Allah..dah jatoh cinta sgt2 dah..
cemburu gilaa dia dapat beli..
huhuhu..sedih jgk rasa hati nie.. duit tadak nk beli.. *nk bodek abg aku tuh
hmmm..*air liur nk meleleh tgk fon nie td..
mama,tolong laa tambah ckit ke duit.. :)
tak dapat beli yg nie pun tak apa laa..janji function,camera,sound bez..
korang suma doakan laa aku dapat fon yg nie ok??
terima kasih.. :(
esk mybe aku nk hang out dgn abg aku n my sista..
sapa lg blnja..abg aku laa.. :)
hehehe..that all for now..mata suda kuyu nie.. mao tidur..
selamat malam kawan2..

No comments:

Post a Comment