FRIENDS

Friday, March 30, 2012

Pemergiannya amat memilukan hati kami.. *dalam kenangan*

Assalamualaikum.. semua sihat?? kau orang ada bela haiwan peliharaan tak??
alaaa.. hari nie 30/03/2012, Bello telah kembali kepadaNya.. kucing kesayangan aku..

ini Bello, my lovely cat.. u always in my mind..
Bella, Mimi, Bello
ini gambar my first generation.. mimi nie, yang tengah tuh mama kepada Bello nan Bella.. 
i miss him!!
mata aku dah bengkak mcm mata ikan dahh.. huhuhuhu.. 
mr blanket cakap jangan lah nangis.. dah ajal dia sampai situ, redha jaa ok..
then mr blanket cakap, nangis puas2 ok, nnt kol balik nah sayang..
lepas jaa selesai cakap dengan mr blanket, teros nagis puas2.. mmm..
rindu dia!! walaupun seekor binatang, tapi dia hargai kita sebagai manusia..
sebelum dia nk mati, dia pnggil aku kat pintu.. "meow meow"
then teros dia keluar..
lepas nie tada lagi dia kejutkan aku bangun.. :(
i miss u sayangku.. 
my daddy ckp " see u in heaven''
aku rindu Bello..
dialah satu2nya kucing yg paling manja..
mood aku hilang nk taip blog nie.. mmm.. selamat malam semua..
moga hidup Bello tenang disana.. aminn..

Ringankan jari anda untuk menekan butang FOLLOW yaa..
Membantu itu satu amalan..

NANAFARISYA SAYANG MR BLANKET KUATKUAT!

No comments:

Post a Comment