FRIENDS

Tuesday, February 21, 2012

saja suka suka

Salam..
waaa..suda lama aku tak jenguk blog nie..
makin berhabuk.. uhukuhukuhk (batok manja)
ok2..ampa suka perubahan background aku tak??
cantik takk??
puji laa ckit... :P  kalau tak,aku panggil pkcik belakang rumah cekop ampa..
(ada hati nak cekop org..nana baik..hahaha..puji diri seniri..)
apa yang aku bising nie??  adoiiii..
nk tahu tak sapa yang punya keja sampai cantikk mcm nie??
orangnya cantik..baik budi bahasa..comel lote..mcm2 laa..mmg lengkap pakej nk amik jadi bini..
tapi TAK BOLE..ada orang lagi awal masok line.. 'ENCIK HATI'..

nie laa my friend..cantik tak??
mesti laa lawa..(puji nie bb nk choki choki..hehe..)
namanya qyla..apa??nk tgk encik hati??
ohhh..tak boleh kot.. nie pon curi2 amik pic dia..hehehe.. (jangan marah yaa syg)
qyla laa yg tolong buatkan background and suma suma laaa..
tma kasih yaa qylaa.. nanti rajin,tambah2 laa lagi .. ngee :P

aku kenal qyla pon sebab encik hati..kalau tak,tak kenal laa..
tengs encik hati.. :)
sonok sgt kwn nan qyla..dia tak lokek..
kalau nak minta pendapat,dia laa orang yg nana cari selain kwn2 yg lain..
beruntung sgt dpt kenal qyla..
kami tak penah berjumpa dan bercakap..
cuma sekadar teman dalam FB dan juga di fon (mesej je)
qyla and encik hati nie ada persamaan..setakat nie yg aku tao,depa suka sembang & senyum..
lagi??nk tao?? kawan laa dgn depa.. 

                                                 http://www.facebook.com/aisyahaqilacreamer
                                                      http://aisyahaqila.blogspot.com/

nk tahu siapa encik hati?? tanya sendiri qyla ok..
 actually, lama tak update..so,daa tak tao nk tulis apa..coe...cara penulisan agak bosan.. :(
sekian saja dari saya mengenai sahabatku.. 

NANAFARISYA 

No comments:

Post a Comment