FRIENDS

Wednesday, September 19, 2012

Maafkan saya..


Assalamualaikum.. lamanya tak update sejak pegi belaja.. mm.. cian bloggie saya.. mesti korang pelik kenapa aku punya title jiwang semacam kan?? :)

Untuk insan tersayang..

 Awak, saya minta maaf sangat2 lukakan hati kecil awak.. maaf saya jd pemusnah hati awak.. izainkan saya rawat semula luka dihati awak tu.. saya merayu sangat.. walaupun awak tanak terima saya sepenuhnya, saya tak paksa awak.. tapi, bagilah saya peluang untuk tebus semula silap dan salah saya.. hati saya dan sayang saya hanya untuk awak.. maafkan saya..

Hari nie, awak terima saya semula.. terima kasih awak.. saya sayang awak... itu menunjukkan awak adalah seorang lelaki yang penyayang dan baik hati.. Alhamdulillah saya tak hilang awak..

*kepada pembaca, doakan kami supaya dpt membina masjid yang indah dengan kasih sayang dan cinta kami.. :) amin.. (aaauuwwwww.. malu lahh )

sekian saja nurkilan dari saya, nana farisya.. 

No comments:

Post a Comment