FRIENDS

Tuesday, November 12, 2013

MENANTI

Assalamualaikum.. Malam yang hening lagi sunyi ini, aku terasa seperti keanak-anakkan.. Menangis teringatkan sesuatu yang menyakitkan hati.. Mampukah aku mengharunginya lagi sekali? Mampukah aku? Disaat ini hanya terbayangkan wajahmu, gelak tawamu, senyumanmu.. Apakah aku akan kehilanganmu? Sungguh aku tak mampu bangkit jika aku jatuh satu hari nanti.. Kata-katamu itu begitu memilukan hatiku.. Sungguhpun aku tak sempurna dimatamu, tetapi aku berusaha untuk menjadi yang terbaik buatmu.. Ya Allah, jika dia jodohku, kau satukan kami.. Kini dia yang kau lihat.. Kini dia yang sempurna dimatamu.. Ya, aku tak mampu menolong disaat kau memerlukan sesuatu kerana pada masa yang sama, aku juga mempunyai masalah aku sendiri.. Mungkin kau belum melihat pengorbanan yang telah aku lakukan selama ini.. 

Yang merinduimu,
Nana        

No comments:

Post a Comment