FRIENDS

Friday, February 1, 2013

bacalah kalau nak tahu.. hehe..

Assalamualaikum.. follower semua sihat? alhamdulillah.. macam mana hari anda hari ini? bulan februari telah menjelma.. :) hehe.. esok, 2/2/13 aku akan mengikuti ke kem mendaki gunung datuk di rembau, negeri sembilan.. seramai 40 orang akan pegi kem nie.. aku salah seorang peserta.. :) excited nak pegi.. tapi bangun awai pagi nie, rasa macam nak demam laa pulakk.. adoiii.. harap2 esok dapat laa aku join.. amin.. doakan aku selamat pergi dan pulang.. :) 

Okay, kat sini nak selit sikit cerita.. ada yang kata aku nie tak pandai hargai orang.. bila susah, aku cari.. bila senang aku lupa.. ya, aku akui yang aku nie bukan perfect sangat.. manusia berubah hari demi hari.. tak boleh nak samakan hari ini dengan tahun2 yang lalu.. aku bukan diri aku yang dulu.. kepada 's', saya mintak maaf buat awak rasa macam tu.. memang saya terdesak sangat.. kalau awak tak faham, saya nak cakap mcm mana.. sem nie amatlah berat bagi saya nk pikul semua subjek.. awak dah cukup dewasa untuk faham apa yang saya alami sekarang.. kalau awak nak tahu, makan pun saya tak cukup tao.. takan saya tiap2 bulan nak mintak duit kat mak ayah saya.. walaupun itu memang tanggungjawab depa kat saya.. saya cuma nak kurangkan beban depa.. toup telah lagi..
 
Kalau itu yang awak cakap, saya nak  biar itu jadi satu kenyataan.. terima kasih.. :) tolong buang segala memori kita dulu.. saya toup nak kol awak, tapi habis kredit sebab damn voicemail.. saya marah yang teramat sangat! TERIMA KASIH ATAS SEGALANYA..

hidup mao relax.. mao chill.. :) aku cuma tanak tunjuk yang aku nie dah penat.. ^^

No comments:

Post a Comment