FRIENDS

Thursday, July 7, 2011

zombi!!

Salam..
tgk kn tjuk ape ari nie??ZOMBI!!
hahaha..actually aku yg jd zombi ari nie..
na ta0 nape??
haaa..meh cni na cita..
today is my brthday..
mmg ta sngka sgt2 Faris na bwk tpung ari nie..
time 2 bru pkul 3 lbh kot..ta psti laa..
tga bez2 ajr junior kwad..smpai la pkul 4..
then na blik laa..faris wt mka slamber jaa..
mcm tada pape..
jd aku ta syak pape laa..mmg trkjut bla tpung 2 da mlekat at mka aku..
huhu..tp bez jgk laa..hahaha..pas 2 dtg la 2 org makhluk Allah nyibok..
Iman dgn Azizan..dpa pon bling jgk at aku..mmg cm zombi,..
seiz aku ta tpu..malu kot dpn org rmai..msti ade yg ngutok kta aku nie gdik..an?
huh..lntk la na kta ape..jnji aku hpy..tma ksh syg bb bg hdiah yg istmwa nie..
ayg igt smpai bla2..=)
hdiah nie ta trnilai ta0..syg b..(ayt brani mti)
ilovesomeonethatlovemeback

No comments:

Post a Comment